fredag 17. januar 2014

Kvifor blogge?

 

 
 
 
I dag vaskar eg hus, men fekk tid til å ta desse litt vårlige bileta innimellom. Primulaen minner meg om vår og gjev meg ei god stemning! Eg las på ein annan blogg nylig at det å ta bileta å legge ut på bloggen gjorde denne dama glad. Og på same måte har eg det! Fine fargar og gode komposisjonar gjer meg rett og slett glad, og det er grunn god nok for meg til å halde på med dette! Og om nokon av dokke som er innom bloggen og ser på bileta og vert glad av dei er det eit stort pluss. God helg folkens!

3 kommentarer:

  1. Så vårlige og friskt!

    SvarSlett
  2. Så nydelige primula som lager så flott vårstemning inne!!
    Det er alltid koselig å komme inn til deg:) Du bruker så mange flotte farger som gjør meg glad:)
    Her har jeg også unnagjort rengjøringa så nå er det bare å kose seg inne. Vi har et fullstendig snøkaos ute!!
    Ønsker deg ei fin helg!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Herlig våstemning i bildene! God helg:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.