søndag 22. september 2013

Paris

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Paris har ein spesiell plass i hjertet mitt. Eg budde ein halvime utanfor byen då eg jobba eit år som au-pair i Frankrike for 18 år sidan! Har hatt lyst tilbake til byen lenge, og no la det seg endelig til rette. Har nett komt tilbake etter ei helg der, og det var fantastisk å vere tilbake. Tida vart brukt på å sjå att dei stadane som gjorde mest inntrykk sist eg var der; Montmartre og Sacre-Coeur, dei fine parkane, Champs-Elysees og Triumfbogen, Notre-Damre og mykje meir. I tillegg vart det tid til å nyte god fransk mat og å titte litt i butikkar. Om du har planar om ein storby-weekend og ikkje veit kvar du skal reise anbefalar eg Paris på det varmaste. Byen har alt, storslåtte byggverk og monument,  shoppingmuligheiter, parkar, museum og nydeleg mat. Sjølv om eg har besøkt byen mange gonger vert eg aldri lei, og håper eg skal få besøke byen igjen ved eit seinare høve.

2 kommentarer:

  1. Jeg var der for 2 år siden:) Ble helt forelsket i den vakre byen!!
    Håper jeg får mulighet til å ta en tur igjen:)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Veldig fine bilder du deler. Jeg har aldri vært i Frankrike...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.