tirsdag 13. august 2013

Vafler til frukost + rosa, grønt og mønstermiks

 
 
 
 
 
 

 
 
I dag vart det vafler til frukost. Sidan den minste i familia hadde vondt i munnen i går pga. frambrot av 6-års jeksel og i dag vakna og hadde så lyst på vafler gav eg etter. Ikkje så ofte det skjer, men greit å kose seg litt ekstra ein tirsdagsmorgen når ein har anledning til det. Eit lite bilderas frå heimen: ser at rosa og grønt går igjen i interiøret, det same gjer mønster i ulike fargar, men også her ein del grønt og rosa. Ein gamal stol eg fann på loppemarked og som har stått på loftet har fått plass i stua, syns den var fin eg! Einaste dumme er at den er utslitt i setet slik eg har lagt over eit skinn midlertidig i alle fall. Vurderer om eg skal prøve meg på å trekke om att setet, syns mønsteret på stolen er så spesielt, så har lyst å beholde det. Om nokon som les dette har tips å gi i forbindelse med omtrekking tar eg gjerne i mot.
 

3 kommentarer:

  1. Koselig med kommentar, takk. Kom plukk rips hos meg :-) FInfint her hos deg, deilig stilmiks!

    SvarSlett
  2. Flotteste stolen jeg har sett på lenge:) Enig med deg i at du bør bevare mest mulig av dette fantastiske trekket...., uansett hva du ellers gjør! Er på utkikk etter to stoler til ei 60-tallshytte, tenk om jeg hadde funnet to så fine som denne:))) Klem

    SvarSlett
  3. For en vakker stol!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.