onsdag 1. mai 2013

Planter i stua

 
 
 
 
 
Eg har alltid hatt planter i heimen, uvahengig av om det er "in" eller ikkje. Den grøne palma stod tidlegare i eit hjørne på golvet, men ved å sette den opp på ein turkis liten krakk vart den eit blikkfang og har no kome til sin rett. Ranunklar har eg planta ut, men dei går og an å ha inne om det ikkje vert for varmt, dei likar best å ha det kaldt. Ein annan type plante eg likar er sukkulent, dei er lette å passe på, då dei ikkje treng vatn så ofte. Håper dokke har hatt ein fin 1. mai!


1 kommentar:

  1. Så fint hjem du har!
    Jeg elsker grønne planter, bare synd de ikke elsker meg (grønne fingre - I dont think so). Setter så pris på hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg. Ha en strålende helg imorra.

    Klem Kristin

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.