søndag 10. februar 2013

Morsdag


 
 
 
Eg er heldig som både er mor og har mor. Eg vart glad for vakre roser eg fekk av sonen min, og det var  kjekt å glede mi eiga mor med roser. Likevel tenker eg på dei som kanskje ikkje syns morsdag er ein god dag. For den som ikkje har mor, eller ikkje er mor sjølv om ein hadde ønska det, er slike dagar kanskje ekstra vanskelege. Før eg laga min eigen blogg har eg fylgt med på ei rekke bloggar. Og har ikkje unngått å legge merke til at mange legg vekt på å få fram at dei er lykkelig gift og har mange born. At dette er ei stor lykke i livet er det ingen tvil om, men at det kan forsterke eit savn å lese om dette for dei som ikkje er i same situasjon er også sikkert. Håper dette kan vere tankar til ettertanke.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.